Tovább a tartalomra
Vállalati Önkéntes Platform
  • Célok
  • Hálózat
    • Bemutatkozás
    • Hálózati hírek
    • Hálózati tagok
    • Munkacsoport
  • Regisztráció
  • Tudástár
  • Jógyakorlatok
  • Média
  • Kapcsolat
  • Bejelentkezés
  • Célok
  • Hálózat
    • Bemutatkozás
    • Hálózati hírek
    • Hálózati tagok
    • Munkacsoport
  • Regisztráció
  • Tudástár
  • Jógyakorlatok
  • Média
  • Kapcsolat
  • Bejelentkezés

Magyar nyelvű tanulmányok periodikákban

  • (Pro)aktivitás egy nemzetközi nagyvállalat magyar leányvállalatának társadalmi felelősségvállalásábanSzerző: Lázár Tímea - Bene Ágnes
    Megjelent: 2017
    Kiadási adatok: Különleges Bánásmód 3. évf. 4. sz.
    DOI: DOI 10.18458/KB.2017.4.77
    Kulcsszavak: Nincs kulcsszó
  • A vállalatok társadalmi felelősségének alapvető kérdéseiSzerző: Kalmár Viktória
    Megjelent: 2008
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 42. évf 1. sz.
    Kulcsszavak: fenntartható fejlődés, vállalati társadalmi felelősségvállalásvállalati önkéntesség
  • A biztonsághoz köthető vállalati felelősségvállalás vizsgálataSzerző: Saáry Réka - Csiszárik-Kocsir Ágnes
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Polgári Szemle, 17. évf. 4–6. szám
    DOI: 10.24307/psz.2021.1213
    Kulcsszavak: vállalati biztonság, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállalatok biztonsági szerepvállalása
  • A civil-nonprofit szervezetek felkészítése a vállalati együttműködésre. A Civil Impact Akadémia működésének tapasztalataiSzerző: Kiss Gyöngyvér
    Megjelent: 2022
    Kiadási adatok: Önkéntes Szemle 2. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2022.02.03.58-74
    Kulcsszavak: bevonódás, CSR, elköteleződés, ESG, felelősségvállalás, fenntarthatóság, hatás, munkáltatói márkaépítés, önkéntesség, partnerség
  • A CSR egyik lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozó és a társadalmi vállalkozói attitűd méréseSzerző: Putzer Petra - Bányai Edit
    Megjelent: 2019
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 53. évf. EMOK Különszám
    DOI: 10.15170/MM.2019.53.EMOK.02.
    Kulcsszavak: CSR attitűd, társadalmi érzékenység, társadalmi vállalkozó, vállalatok társadalmi felelősségvállalása, vállalkozói attitűd
  • A CSR és versenyképesség kapcsolatának elemzési kihívásai a szakirodalom alapjánSzerző: Reisinger Adrienn
    Megjelent: 2023
    Kiadási adatok: Hitelintézeti Szemle 22. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.25201/HSZ.22.1.105
    Kulcsszavak: kapcsolat, módszerek, vállalati méret, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállalati versenyképesség
  • A CSR megtérülési modelljeinek és jövôképeinek vizsgálata játékelméleti modell segítségévelSzerző: Putzer Petra
    Megjelent: 2018
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 52. évf. 3-4. sz.
    Kulcsszavak: CFP, CSP, CSR, felelősségvállalás, játékelmélet
  • A dolgozói elégedettség vizsgálata a belső CSR-tevékenységek tükrébenSzerző: Raffay-Danyi Ágnes-Hajmásy Gyöngyi
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 52. évf. 4. sz.
    DOI: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.04
    Kulcsszavak: belső CSR, munkavállalói elégedettség, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • A felelős vállalatirányítás személyi tényezői: A CSR-központ felelős vállalatvezetők attitűdjének vizsgálata a kis- és középvállalatok körébenSzerző: Benedek Andrea -Takácsné György Katalin
    Megjelent: 2016
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 47. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.14267/veztud.2016.01.05
    Kulcsszavak: CSR, felelős vállalatirányítás, KKV-k, vállalatvezetői attitűdök
  • A hazai kis- és középvállalkozások társadalmi felelősségvállalásaSzerző: Simon Milton - Zilahy Gyula
    Megjelent: 2011
    Kiadási adatok: Munkaügyi Szemle 55. évf. 3. sz.
    Kulcsszavak: környezet, önkéntesség, társadalmi felelősség, vállalat
  • A komolyzenére irányuló CSR vállalati megítélése – vállalati attitüdvizsgálat Q-módszerrelSzerző: Ásványi Katalin
    Megjelent: 2014
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 48. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: CSR, filantrópia, Q-módszer attitűd vizsgálat, vállalat
  • A Magyar Nemzeti Bank társadalmi felelősségvállalási stratégiája – áttekintés és eredményekSzerző: Hergár Eszter
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Önkéntes Szemle 1. évf. 4. sz.
    DOI: https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2021.4.94-101
    Kulcsszavak: karitatív tevékenység, Magyar Nemzeti Bank, önkéntesség, stratégia, társadalmi felelősségvállalás
  • A nagyvállalati önkéntesség az elmúlt tíz évben -az Effekteam vizsgálatainak tükrébenSzerző: Molnár Klára
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Önkéntes Szemle 1. évf. 4. sz.
    DOI: https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2021.4.102-122
    Kulcsszavak: CSR, felelős vállalatok, társadalmi felelősségvállalás, vállalati önkéntesség
  • A sportfókuszú CSR szerepe a vállalati kommunikációbanSzerző: Zsembery Norbert Ákos - Gősi Zsuzsanna
    Megjelent: 2024
    Kiadási adatok: Gradus Vol. 11 (1.)
    DOI: https://doi.org/10.47833/2024.1.ECO.007
    Kulcsszavak: CSR, kommunikáció, sport, társadalmi felelősségvállalás
  • A társadalmi hatásmérésről – a civil-nonprofit szervezetek körében végzett hatásmérési projektek alapjánSzerző: Bakó Csaba
    Megjelent: 2022
    Kiadási adatok: Önkéntes Szemle 2. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2022.3.30-57
    Kulcsszavak: eredmény, érintettek, esettanulmányok, hatás, hatáslánc, önkéntesség hatása, társadalmi hatásmérés, társadalmi megtérülés (SROI)
  • A társadalmi felelősség- vállalás és a médiapiac összefüggéseiSzerző: Lukács Rita - Nyirő Nóra
    Megjelent: 2010
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 44. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: átláthatóság, felelős médiavállalat, hitelesség, médiaműveltség, médiapiac, társadalmi felelősségvállalás (CSR), tudásalapú társadalom
  • A társadalmi felelősségi pontszámok és a működési kockázat kapcsolata kockázati kategóriák szerintSzerző: Márkus Martin
    Megjelent: 2230
    Kiadási adatok: Közgazdasági Szemle 70. évf. 7-8. sz.
    DOI: https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.7-8.746
    Kulcsszavak: gazdálkodás, társadalmi felelősségvállalás, vállalati kultúra
  • A társadalmi felelősségvállalás online kommunikációjaSzerző: Szántó Richárd
    Megjelent: 2010
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 44. évf. 2. sz.
    Kulcsszavak: internetes kommunikáció, tartalomelemzés, vállalati honlapok, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • A társadalmi felelősségvállalás szerepe a XXI. századi vállalat működésébenSzerző: Kuti Éva
    Megjelent: 2007
    Kiadási adatok: Tudományos Közlemények 17.
    Kulcsszavak: adományozás, önkéntesség, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • A társadalmi felelősségvállalás vállalati on-line kommunikációjának kritikai elemzéseSzerző: Pataki György - Szántó Richárd
    Megjelent: 2011
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 42. évf. 12. sz.
    DOI: 10.14267/VEZTUD.2011.12.01
    Kulcsszavak: internet, kritikai elemzés, kultúra, társadalmi felelősség, vállalati kultúra
  • A vállalati reputáció és a vállalatok társadalmi felelősségvállalása érintetti szempontból – kvalitatív kutatás egy bevásárlóközösségbenSzerző: Lukács Rita
    Megjelent: 2015
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 49. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: CSR, érintettek, kvalitatív kutatás, vállalati reputáció, vállalatok társadalmi felelősségvállalása
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) és a jog kapcsolataSzerző: Szegedi Krisztina - Mélypataki Gábor
    Megjelent: 2016
    Kiadási adatok: Miskolci Jogi Szemle 11. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: CSR, társadalmi felelősségvállalás
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) és a munkahelyi egészségfejlesztés kapcsolataSzerző: Molnár Anikó - Müller Anetta
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Acta Carolus Robertus 11. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.33032/acr.2580
    Kulcsszavak: CSR, egészséges munkaerő, jóllét, munkahelyi egészségfejlesztés
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás hazai elterjedését gátló tényezők vizsgálata magyar empirikus kutatások eredményei alapjánSzerző: Andráskó Dóra Diána
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Hantos Periodika 2. Különszám
    Kulcsszavak: CSR felmérés, Különszám vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingbenSzerző: Lukács Rita
    Megjelent: 2015
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 46. évf. 9-10. sz.
    DOI: 10.14267/veztud.2015.09.01
    Kulcsszavak: CSR, hálózati kommunikáció, vállalati kommunikáció, vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás kritikai megközelítései : a vállalati állampolgárság, az explicit/implicit CSR és az „újrapolitizált” vállalat koncepciói /Szerző: Géring Zsuzsanna
    Megjelent: 2018
    Kiadási adatok: Replika 106/107. sz.
    DOI: DOI: 10.32564/106–107.4
    Kulcsszavak: gazdaságtudomány, kritikai tudomány, menedzsmenttudomány, társadalmi felelősségvállalás, társadalomtudomány, vállalati felelősség
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás kritikája a katolikus egyház társadalmi tanításának tükrébenSzerző: Katona Klára
    Megjelent: 2019
    Kiadási adatok: Iustum Aequum Salutare 15. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: gazdaságtan, jövedelemegyenlőtlenség, katolikus egyház, kritikai elemzés, nemzetközi összehasonlítás, statisztikai elemzés, társadalmi felelősség
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás marketingkommunikációja az autóiparban: kinek, hogyan, milyen eszközökkel? Egyáltalán – fenntartható-e a mobilitás?Szerző: Lukács Rita
    Megjelent: 2005
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 39. évf. 4-5. sz.
    Kulcsszavak: CSR, energiafogyasztás, energiaszektor, felelősségvállalás, fogyasztói magatartás, megújuló energia
  • A vállalati társadalmi felelősségvállalás tartalmi változása [Elektronikus dokumentum] : az olaszországi jó gyakorlat bemutatásaSzerző: Gonda Tibor - Huszti Zsolt - Slezák-Bartos Zsuzsanna - Raffay Zoltán - Rousset Cecile-Ann
    Megjelent: 2014
    Kiadási adatok: Tudásmenedzsment 15. évf. 2. sz.
    Kulcsszavak: fenntartható fejlődés, helyi gazdaság, környezetvédelem, közösség, statisztikai elemzés, stratégia, szervezeti kultúra, társadalmi felelősség, üzleti élet
  • A vállalatok politikája. Vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövőjeSzerző: Braun Róbert
    Megjelent: 2013
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 44. évf. 1. sz.
    DOI: DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2013.01.02
    Kulcsszavak: CSR, demokrácia, érintettek, fenntarthatóság, márkaközösség, pluralizmus, R generáció, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállalatirányítás
  • A vállalatok politikája. Vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője 1. részSzerző: Braun Róbert
    Megjelent: 2014
    Kiadási adatok: Magyar Minőség 23. évf. 10. sz.
    Kulcsszavak: kommunikáció, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállalatirányítás
  • A vállalatok politikája. Vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője 2. részSzerző: Braun Róbert
    Megjelent: 2014
    Kiadási adatok: Magyar Minőség 23. évf. 11. sz.
    Kulcsszavak: kommunikáció, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállalatirányítás
  • A vállalatok társadalmi felelősségének alapvető kérdéseiSzerző: Széchy Anna Zsófia
    Megjelent: 2006
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 37. évf. 1. sz.
    DOI: DOI 10.14267/VEZTUD.2006.01.02
    Kulcsszavak: business ethics, Corporate Social Responsibility, CSR, üzleti etika, vállalatok társadalmi felelősségvállalása
  • Adományozás, önkéntesség, társadalmi felelősségvállalásSzerző: Arapovics Mária
    Megjelent: 2013
    Kiadási adatok: Andragógia és művelődéselmélet 1. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: CSR, lakossági adományozás, önkéntesség, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • Az ESG-értékelés és a részvénypiaci teljesítmény kapcsolataSzerző: Vancsura László - Bareith Tibor
    Megjelent: 2024
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 55. évf. 6. sz.
    DOI: DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.06.01
    Kulcsszavak: ESG, kockázatkezelés, részvénypiaci teljesítmény
  • Az ESG-pontszám hatása a rendszerkockázati kitettségre, amerikai tőzsdei vállalatok hozamainak dinamikus kapcsoltságát vizsgálvaSzerző: Márkus Martin
    Megjelent: 2024
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 55. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.01.02
    Kulcsszavak: ESG, kapcsoltság, kockázatkezelés, rendszerkockázat
  • Az etikus vállalati magatartás, és annak „filantróp csapdája”Szerző: Török Ádám
    Megjelent: 2002
    Kiadási adatok: Közgazdasági Szemle 49. évf. 5. sz.
    Kulcsszavak: a, etika, társadalom, vállalati önkéntesség
  • Az intézményi önkéntesség a szociális és gyermekjóléti közszolgáltatásokbanSzerző: Kinyik Margit
    Megjelent: 2011
    Kiadási adatok: Civil szemle 8. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: civil szervezet, környezet, vállalati önkéntesség
  • Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációraSzerző: Lipták Lipták
    Megjelent: 2020
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 54. évf Különszám 3
    DOI: https://doi.org/10.15170/MM.2020.54.KSZ.III.05
    Kulcsszavak: CSR kommunikáció, márkázás, társadalmi értékek
  • Corporate Social Responsibility In The EU Regulation – With Special Focus On the SMEsSzerző: Reisinger Adrienn
    Megjelent: 2024
    Kiadási adatok: Civil Szemle 19. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: CSR, EU, KKV, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • CSR marketing az EU-ban: Hogyan bírjuk a vállalatokat társadalmi felelősségvállalásra?Szerző: Novotny Ádám
    Megjelent: 2008
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 42. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: fenntartható fejlődés, vállalati társadalmi felelősségvállalásvállalati önkéntesség
  • CSR – Merre tovább?Szerző: Putzer Petra
    Megjelent: 2011
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 45. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: CFP, CSP, CSR, játékelmélet, pénzügyi teljesítmény, társadalmi felelősségvállalás
  • CSR az innováció szolgálatában. A Tungsram, mint a kormány-stratégiai partner vállalata CSR tevékenységének esetalapú vizsgálataSzerző: Katona Norbert - Tessényi Judit
    Megjelent: 2019
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 53. évf. 4. sz.
    DOI: https://doi.org/10.15170/MM.2019.53.04.07
    Kulcsszavak: innováció, piac, vállalati stratégia, vállalatok társadalmi felelősségvállalása, változásmenedzsment
  • CSR-marketingmix a gyakorlatban A CSR-marketingmix lehetőségeinek bemutatása egy hazai nagyvállalat példáján keresztülSzerző: Ásványi Katalin
    Megjelent: 2012
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 46. évf. 3. sz.
    Kulcsszavak: CSR-marketingmix, szolgáltatás, vállalatok társadalmi felelősségvállalása
  • Egyéni értékek szerepe a CSR-központú vállalatirányításban = Role of personal values in CSR-oriented corporate governanceSzerző: Benedek Andrea
    Megjelent: 2015
    Kiadási adatok: Polgári Szemle 11. évf. 4-6. sz.
    Kulcsszavak: esettanulmány, szociológiai vizsgálat, társadalmi felelősség, vállalat, vállalatirányítás
  • Hiányzó egyensúly a vállalati felelősségvállalás kommunikációjában: a munka és magánélet egyensúlyának meg (nem) jelenése a vállalati honlapokonSzerző: Géring Zsuzsanna
    Megjelent: 2016
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 47. évf. 1. sz.
    DOI: DOI 10.14267/VEZTUD.2016.01.01
    Kulcsszavak: honlapvizsgálat, munka-magánélet egyensúly (WLB), vállalati kommunikáció, vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR)
  • Hogyan jelenítse meg egy márka a társadalmi felelősségvállalást? Egy multinacionális FMCG vállalatok vezetőivel végzett interjúsorozat tapasztalataiSzerző: Nádasi Katalin - Lukács Rita
    Megjelent: 2006
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 40. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: fenntartható fejlődés, vállalati önkéntesség, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • Ingyen munkaerő-e az önkéntes?Szerző: Bartal Anna Mária - Perpék Éva - Nagy Réka
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Önkéntes Szemle 1. évf. 4. sz.
    DOI: https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2021.4.57-75
    Kulcsszavak: input, önkéntesség humánerőforrás felhasználása, önkéntesség költsége, önkéntesség költségelemei, önkéntesség költségtípusai, önkéntesség materiális, szolgáltatási költségei
  • Kevert szövegelemzési módszertan alkalmazása gazdasági és társadalmi jelenségek vizsgálatához – Online CSR-kommunikáció vizsgálata tartalomelemzéssel és diskurzuselemzésselSzerző: Géring Zsuzsanna
    Megjelent: 2017
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 48. évf. 4. sz.
    DOI: 10.14267/VEZTUD.2017.04.08
    Kulcsszavak: diskurzuselemzés, kevert módszertan, szövegelemzés, tartalomelemzés, vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR)
  • Kopátsy’ ideas along the dimensions of the ESG frameworkSzerző: Antal Regina - Katona Norbert
    Megjelent: 2024
    Kiadási adatok: Gradus 11. szám (2.)
    DOI: https://doi.org/10.47833/2024.2.ECO.011
    Kulcsszavak: egyensúly, ESG, fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás környezet
  • Lehet-e hatása a vállalati önkéntességnek a vállalati versenyképességre?Szerző: Reisinger Adrienn
    Megjelent: 2022
    Kiadási adatok: Önkéntes Szemle 2. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2022.1.45-62
    Kulcsszavak: hatás, vállalati önkéntesség, vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), vállalati versenyképesség
  • Nyereséges vállalati működés vs társadalmi felelősségvállalásSzerző: Csonka Arnold – Szabó-Szentgróti Eszter – Kőműves Zsolt – Szabó-Szentgróti Gábor – Borbély Csaba
    Megjelent: 2013
    Kiadási adatok: Acta Scientiarum Socialium 39. évf.
    Kulcsszavak: CSR, erőforrások, profitorientáltság, vállalati önkéntesség
  • Önkéntesből kötelező – látlelet a vállalati társadalmi felelősségvállalás térhódításárólSzerző: Szikora Veronika
    Megjelent: 2023
    Kiadási adatok: Gazdaság és Jog 31. évf. (1-2.)
    Kulcsszavak: CSR, CSRD, ESG, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállaltirányítás
  • Önkéntesség, társadalmi felelősség Ukrajnában : a TOUCH project tapasztalataSzerző: Báthori-Tárczy Zita - Katsora Olexander
    Megjelent: 2013
    Kiadási adatok: Acta Medicinae et Sociologica 4. évf. 8-9. sz.
    Kulcsszavak: foglalkoztatás, önkéntes munka, társadalmi felelősségvállalás
  • Profit és filantrópia. A CSR eszmetöörténeti kérdéseiSzerző: András István - Rajcsányi-Molnár Mónika
    Megjelent: 2014
    Kiadási adatok: Civil Szemle 11. évf. 2. sz.
    Kulcsszavak: civil szervezet, környezet, vállalati önkéntesség
  • Profit és/vagy közösségi szerepvállalás.: Vállalati társadalmi felelősségvállalás vezetői szemmelSzerző: Géring Zsuzsanna
    Megjelent: 2014
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 45. évf. 12. sz.
    DOI: DOI 10.14267/VEZTUD.2014.12.05
    Kulcsszavak: Corporate Social Responsibility, CSR, profitmaximalizálás, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállalatvezetők
  • Relationship between CSR activity of Hungarian energy companies and Hungarian customers’ behaviorSzerző: Putzer Petra - Pavluska Valéria - Szűcs Krisztián - Törőcsik Mária
    Megjelent: 2014
    Kiadási adatok: Marketing & Menedzsment 48. évf. Különszám
    Kulcsszavak: CSR, energiafogyasztás, energiaszektor, felelősségvállalás, fogyasztói magatartás, megújuló energia, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • Seeing our Age through Søren Kierkegaa rd’s Ethic Lens: Corporate Social Responsibility versus Political LegitimacySzerző: Gabriela Goudenhooft,
    Megjelent: 2022
    Kiadási adatok: Civil Szemle 19. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: CSR, társadalmi felelősségvállalás, vállalati környezet, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • Társadalmi befogadás és felelősségvállalás a vállalati szférábaSzerző: Tardos Katalin
    Megjelent: 2010
    Kiadási adatok: Kultúra és közösség IV. folyam I. évf. 2. sz.
    Kulcsszavak: családbarát munkahely, CSR, esélyegyenlőség, fogyatékosság, kvantitatív vizsgálat, társadalmi felelősség, társadalmi integráció
  • Társadalmi felelőségvállalás avagy az esélyteremtő értékteremtésSzerző: Varga Anita
    Megjelent: 2022
    Kiadási adatok: Civil Szemle 19. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: CSR, szervezetfejlesztés, társadalmi felelőségvállalás, vállalatirányítás
  • Társadalmi felelősségvállalás a bankszektorban.Szerző: Lentner Csaba - Szegedi Krisztina - Tatay Tibor
    Megjelent: 2015
    Kiadási adatok: Pénzügyi Szemle 60. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: bank, etika, pénzügyi szektor, pénzügyi válság, vállalati társadalmi felelősség
  • Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban – Egy hazai jógyakorlat bemutatása.Szerző: Balázs László - Rajcsányi-Molnár Mónika–András István–Sitku Krisztina
    Megjelent: 2020
    Kiadási adatok: Civil Szemle 17. évf. 3. sz.
    Kulcsszavak: CSR, társadalmi felelőségvállalás
  • The relationship between corporate social responsibility and financial performance in the practices of conventional and Islamic commercial banks in the Pakistan banking systemSzerző: Szegedi Krisztina - Khan, Yahya - Lentner - Csaba - Tatay Tibor
    Megjelent: 2024
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 55. évf. 3. sz.
    DOI: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.03.04
    Kulcsszavak: CSR-jelentés, iszlám bank, pénzügyi teljesítmény, vállalati társadalmi felelősségvállalás
  • Vállalati felelősség és társadalmi reakciók = Corporate responsibility and public reactionsSzerző: Kardos Péter
    Megjelent: 2019
    Kiadási adatok: Magyar Tudomány 180. évf. 4. sz.
    DOI: DOI: 10.1556/2065.180.2019.4.4
    Kulcsszavak: nagyvállalat, társadalmi felelősségvállalás, vállalati etika, vállalati felelősség
  • Vállalati felelősség mint értékSzerző: Angyal Ádám
    Megjelent: 2005
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 36. évf. 1. sz.
    DOI: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.01.01
    Kulcsszavak: szervezeti kultúra, társadalmi felelősség, üzleti etika, vállalati filozófia
  • Vállalati felelősségvállalás és fogyatékosággal élő személyek foglalkoztatása: Külön múlt- közös jövő?: 1. rész: A kapcsolódó politikák fejlődése az EU-ban és MagyarországonSzerző: Győri Zsuzsanna - Csillag Sára
    Megjelent: 2019
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 50. évf. 6. sz.
    DOI: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.06.02
    Kulcsszavak: fogyatékossággal élő emberek foglalkoztatása, társadalmi felelősségvállalás
  • Vállalati felelősségvállalás és fogyatékossággal élő személyek foglalkoztatása: külön múlt – közös jövő? – 2. rész: A fogyatékossággal élő személyek foglalkoztatása a CSR-szakirodalomban és a gyakorlatbanSzerző: Győri Zsuzsanna - Csillag Sára
    Megjelent: 2019
    Kiadási adatok: Vezetéstudomány 50. évf. 7-8. sz.
    DOI: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.07.02
    Kulcsszavak: fogyatékossággal élő emberek foglalkoztatása, társadalmi felelősségvállalás
  • Vállalati önkéntesség a gyakorlatbanSzerző: Molnár Klára -Vida Vivien
    Megjelent: 2021
    Kiadási adatok: Önkéntes Szemle 1. évf. 4. sz.
    DOI: https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2021.4.76-93
    Kulcsszavak: CSR, felelős vállalatok, társadalmi felelősségvállalás, vállalati önkéntesség
  • Vállalati önkéntesség MagyarországonSzerző: Molnár Klára
    Megjelent: 2011
    Kiadási adatok: Civil szemle 8. évf. 4. sz.
    Kulcsszavak: civil szervezet, környezetvédelem, munkaerő-toborzás, vállalati önkéntesség
  • Vállalati társadalmi felelősség – a munkajogon túl, a munkajog helyett, avagy a munkajog által?Szerző: Kun Attila
    Megjelent: 2011
    Kiadási adatok: Munkaügyi Szemle 55. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: környezet, munkajog, önkéntesség, szociális kérdés, társadalmi felelősség, vállalat
  • Vállalati társadalmi felelősség és az állam − a gazdasági világválság apropójánSzerző: Kun Attila
    Megjelent: 2009
    Kiadási adatok: Munkaügyi Szemle 53. évf. 3. sz.
    Kulcsszavak: környezet, szervezeti magatartás, társadalmi felelősség
  • Vállalati társadalmi felelősségvállalás a nemzetközi jogbanSzerző: Sándor Lénárd
    Megjelent: 2017
    Kiadási adatok: Jogtudományi Közlöny 72. szám (4.)
    Kulcsszavak: Nincs kulcsszó
  • Vállalati társadalmi felelősségvállalás, állami szabályozás, Magyar TelekomSzerző: Maier Dávid
    Megjelent: 2019
    Kiadási adatok: Studia Ignatiana 11. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: állami szerepvállalás, önkéntesség, vállalati társadalmi felelősségvállalás, vállalt
  • Vállalatok társadalmi felelősségvállalása – államférfiak és könyvelők MagyarországonSzerző: Csillag Sára
    Megjelent: 2011
    Kiadási adatok: Munkaügyi Szemle 55. évf. 1. sz.
    Kulcsszavak: környezet, önkéntesség, szervezeti magatartás, társadalmi felelősség
  • Vállalatok társadalmi felelősségvállalása- egy online felmérés tükrébenSzerző: Lendvai Edina - Krausz Ádám
    Megjelent: 2023
    Kiadási adatok: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 18. évf. 3–4. sz.
    DOI: DOI: https://doi.org/10.14232/jtgf.2023.3-4.51-60
    Kulcsszavak: hasznosság, online felmérés, társadalmi felelősségvállalás, tudatosság
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
Vállalati Önkéntes Platform

© 2025 Vállalati önkéntesség platform

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Vállalati önkéntesség platform
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.